5 nippi reisimisel, kuidas toituda tervislikult ja kaalusõbralikult


Suvel on liikumisi palju ning puhkuste ajal muutub toidulaud paratamatult spontaanseks. Paljudel on puhkusel olles elustiilimure – “puhatakse” ka tervislikust toidust ja trennist. Sellepärast ongi reisilt naastes tegelikult raske tunne, sest organism on stressis – taas kord peab ta taluma ebatervislikke- ja ebaregulaarseid toidukordi ning alkoholi mitu päeva, isegi mitu nädalat järjest.

Reisimine segab tavapäraseid toitumisharjumusi, sest tihti on vaja leppida poes leiduva ning võimalikult käepärase toiduga. Valmistoitude seas aga napib tervislikke valikuid. Vajadus näksida ja reisil toiduvalikute pärast muretsemine võivad olla häirivad tegurid, mis segavad meelerahu.

Siin on sulle 5 nippi, mis aitavad toidulauda tasakaalus hoida reisil:

1.Söö korralikult hommikust enda majutusasutuses. Üldiselt on näiteks hotellides rootsi laud, kus on esindatud kõik toidugrupid – valk, süsivesik ja rasv. Magustoiduks sobivad muidugi puuviljad. Kui hommikust sööd, siis piirdu ainult ühe taldrikutäiega ning jälgi, et seal oleks esindatud kõik toidugrupid.

2. Reisimine peab olema nauditav. Ära stressa niivõrd palju enda toitumise pärast ning valikuid tehes jälgi põhimõtet “Kas see toit päriselt toidab mind?”. PS! Maitseelamusi jaga sõbraga – nii on kergem ennast mitte üle süüa!

3. Varu kaasa tervislikke snäkke väljasõidule – pähklid, toorbatoonid, puuviljad, porgandid. Valikut on tegelikult lõputult!

Boost Yourself’i uued supertoidubatoonid on ideaalne vahepala reisile kaasa võtmiseks, sest see sisaldab nii kiudaineid, valku kui ka häid rasvu ning mis peamine – selles on hulganisti supertoite! See hoiab kõhu täis seniks, kuni lennukist maha saad või kui järgmise toidukorrani on pikk vahemaa. Kasutanud oleme selles nii pähkleid, seemneid kui ka goji marju ning looduslikke maitseaineid nagu näiteks vaniljekaun. Perfektne vahepala, mida hetkes nautida!

4. Luba endale maitseelamusi, kuid jälgi, et minimaalselt pool toitu olgu köögi-, juur- või puuviljad. Kui sinu toitained on kaetud, siis ei teki ka üleliigseid isusid. Alkoholi valides, vali alati kõige kergem ning pea meeles, mida vähem seda parem

5. Hoia ennast iga päev reisil aktiivsena – kasvõi 15 minutit, sellise aja ikka leiab. Kui on pikem autosõit, siis tee väike peatus ning siruta/hüppa/venita. Usu, sinu keha ja organism tänab sind.

Tutvu uute supertoidubatoonidega SIIN

UUS!
(8 arvustust)
14.90
UUS!
(15 arvustust)
14.9028.90