Supertoidud mis aitavad lastel tervislikult toituda ja on smuuti sees maitsvad

5 supertoitu lastele, et nad oleks tervemad ja tugevamad


Õige toitumine on laste füüsise ja vaimse tervise arenemisel lausa eluliselt tähtis. Kui muretsete sellepärast, kas teie laps saab toidust vajalikud vitamiinid kätte, siis tasub menüüsse lisada ka mõned supertoidud. Neid võib tarbida koos smuutidega, et muuta einestamine lõbusaks ja maitsvaks tegevuseks.

Mõni lapsevanem väidab, et ka väiksemad külmetushaigused on jäänud harvemaks.

Paljud lapsevanemad on leidnud tee smuutideni ja hakanud neid valmistama ka oma võsukestele. Nii mõnigi on öelnud, et mitte kordagi ei jäänud muljet, nagu tegemist oleks ainult vitamiinide joomisega, vaid see on üks toidukord, mida laps ise armastab, ootab ja nõuab.

Lisades smuutisse supertoite, aitab see tõsta smuuti toiteväärtust, ehk rohkem vajalikke vitamiine ja mineraale kasvavale organismile. Kui laps ei söö puu- ja köögivilju, siis kõike, mida taldrikult muidu suhu ei panda, on võimalik smuutina kokku segada maitsvaks toidukorraks.

Millised supertoidud võiksid olla ka laste menüüs?

  • mustikas
    Mustikas – Mustikate ilus värv ja magus maitse lausa meelitab lapsi. 100 grammist metsmustikatest saab keskmiselt 40 mg C-vitamiini, lisaks B-grupi vitamiine ja muid kasulikke aineid. Mustikad on väga kasulikud ka silmadele, just tänu neis sisalduvatele antioksüdantidele. Samuti parandavad mustikad seedimist ning neid soovitatakse tarbida kõhuprobleemide korral.
  • Kodumaa metsmustikaid sisaldab meie Balance supertoidusegu, kus lisaks mustikatele on veel aroonia, astelpaju ja kibuvits. Kui külmikus parasjagu neid külmutatud kujul ei ole, siis saab laste smuutile just seda supertoidusegu lisada.

  • avokaado
    Avokaado – See on lõbus ja roheline puuvili, mille maitse on mahe ja vähe domineeriv. Lisades seda smuutisse, annab avokaado häid rasvu, mis aitavad teisi toitaineid paremini omastada. Need on väga toitainerikkad ja neis on rohkem kaaliumi kui näiteks banaanis. Avokaado on vajalik just rakkudele ja nende normaalseks funktsioneerimiseks.
  • toorkakao
    Toorkakao – Millisele lapsele ei meeldiks šokolaad? Ilmselt ei tea keegi sellist last. Toorkakao muudab smuuti ideaalseks magustoiduks ja vahepalaks. Selle suus sulav tekstuur ja šokolaadine maitse isutab ka kõige pirtsakamaid lapsi. Toorkakao on hea mineraalide allikas, sisaldades kaaliumi, magneesiumi, rauda ja kaltsiumi. Kaalium aitab kaasa süsivesikute ainevahetusele ja on oluline osa lihaste normaalses toimimises.
  • Šokolaadiselt pehme maitsega Choco supertoidusegu üheks komponendiks on just toorkakao. Seda võib lisada 1 spl smuuti sisse ja isuäratav magustoit on 2 minutiga valmis!

  • mandlid
    Mandlid – Mandleid võib pidada üheks kõige tervislikumaks snäkiks. Kui suudate kartulikrõpsude asemel rohkem huvi tekitada mandlite vastu, siis olete ära teinud suure töö! Peotäie mandleid võib lisada ka smuutisse, et muuta nende tarbimine laste jaoks meeldivamaks. Nad sisaldavad võrreldes teiste pähklisortidega rohkem valku, E- vitamiini, kaltsiumi ning B-grupi vitamiine. Lisaks sisalduvad mandlites D- ja K-grupi vitamiinid, mis mängivad väga suurt rolli luustiku ja liigeste tugevdamises.
  • chia
    Chia seemned – Ilmselt ei tundu need lastele väga isuäratavad, aga see-eest on chia seemned väga kasulikud. Neid on väga lihtne smuuti sisse nii-öelda ära peita. Lisaks on neis on isegi 3 korda rohkem antioksüdante kui mustikates ja samuti sisaldavad chia seemned 6 korda rohkem kaltsiumit kui piim. Seemnetes sisalduvad oomega-3 rasvhapped tõstavad märkimisväärselt ka aju võimekust.
  • Chia seemned on Balance supertoidusegus. Samuti ka Crunchy segus, kuhu on 5 supertoitu ja 9 erinevat mineraali kõik ühte pakki kokku pandud. Crunchy supertoidusegu muudab smuuti mõnusalt krõmpsuvaks ja annab kiirel viisil vajalikke vitamiine.

5 out of 5
Elina

Mina teen oma lastele smuutisid, sest see on nii lihtne võimalus neilt kommiisu võtta ning samal ajal ka spinatit sisse sööta 🙂

5 out of 5
Mari-Liis

Teen oma lastele smuutit absoluutselt iga päev, sest see on ju nii maitsev ja lihtne viis, kuidas nende head tervist hoida. Hüvasti seedeprobleemid ja pidevad külmetushaigused!

Smuuti sobib vahepalaks, magustoiduks, enne kooli, pärast trenni, kiire näljakustutajana ja kommi asemel. Sina õpetad oma lapsi tervislikult toituma ja lood nende toidumenüü.

Ole neile positiivseks eeskujuks!

[KUPONGIDE ARV PIIRATUD]
[KUPONGIDE ARV PIIRATUD]