Boost Yourself detox kuur roheliste smuutidega

7 märki, et sinu seedimine on paigast ära


Teinekord me isegi ei tea, et meie seedimine on paigast ära.. Inimesed on õppinud elama teatud sorti tundega, mis on tegelikult väga raske. Tihti me ei saa isegi aru, et tegelikult võiksime ennast palju kergemalt tunda, sest oleme selle seisundiga harjunud.

Seedimine mõjutab aga kõike – alustades sinu emotsioonidest ja lõpetades ajutöö ning kaalunumbriga.

Sinu keha on koduks triljonitele mikroskoopilistele organismidele – bakteritele, seentele, viirustele ja teistele mikroobidele, mis elavad peaaegu kõikjal sinus..

Enamik sinu mikroobidest elab teie sooles, peamiselt sooles ja käärsooles. Bakterid on kõige rohkem uuritud mikroobid – teadlased on avastanud soolestikus rohkem kui 1000 bakteriliiki.

Need pisikesed töömehed teevad palju – nad seedivad sinu toitu, hoiavad immuunsüsteemi, kaitsevad sinu soolestikku nakkuste eest, eemaldavad organismist keskkonnamürke ja toodavad B-vitamiine ja K-vitamiini, mis aitavad kaasa verehüübimisele.

Igaühe soolestiku mikrobioom on ainulaadne, kuid teatud mikroobide kombinatsioonid on terve soole tunnusjooned.

Tavaline soolestik sisaldab väikeses koguses „halbu” baktereid – mikroobid, mis põhjustavad haigestumist, kui nad kasvavad. Sellepärast on hea ja halbade poiste vahelise tasakaalu säilitamine oluline – liiga halvad bakterid teevad teid haigeks ja röövivad hea enesetunde.

Ma usun, et sa tahad elavat ja tervet kogukonda, kus head ja halvad bakterid töötavad koos.

Kui sinu soolestiku bakterid on tasakaalust väljas, ei saa keha ka seedida, mis võib põhjustada tõsiseid seedetrakti seisundeid, sealhulgas ärritatud soole sündroomi, väikeste bakterite ülekasvu ja lekkiva soole sündroomi.

7 märki, et sinu seedimine on väga kehv

  1. Toidu tundlikus või allergiad
  2. Seedetrakti probleemid nagu gaasid ja puhitus
  3. Kaalutõus ja kehv hingeõhk
  4. Nahaprobleemid nagu akne, ekseem ja rosacea
  5. Väsimus
  6. Depressioon ja ärevus
  7. Liigesevalu

Kui tundsid mõne sümptomi enda puhul ära, siis sinu soolestik võib olla tasakaalust väljas.

Soolestiku tasakaalustust põhjustavad mitmed erinevad tegurid, näiteks:

  1. sööd liialt töödeldud toiduaineid;
  2. oled haigestunud;
  3. jood alkoholi või tarvitad narkootikume;
  4. kõrge stressitase;
  5. kaalu tõstmine või alandamine;
  6. vanemaks saamine;
  7. reisimine välismaale või muudesse uutesse keskkondadesse.

Õnneks on neile kõigile ka lahendus olemas ning muutma ei pea palju. Kõige efektiivsem ja võimsam viis tasakaalustada seedimist on puhastada ja reguleerida enda toitumist.

Selleks järgi neid nõuandeid:

  1. Loobu suhkrust.
  2. Vali enda söögilauale mitmekülgset toitu.
  3. Toida enda kasulikke baktereid prebiootikumidega: prebiootikumid saadakse köögiviljadest, mis sisaldavad rohkesti lahustuvaid kiudaineid nagu maguskartulid, rooskapsas ja spargel, samuti kohvi ja šokolaad.
  4. Tarvita kollageeni – kollageen parandab soolestiku “voodrit”, mis muudab toitainete imendumise lihtsamaks sinu kehale.
  5. Vabane stressist – stress võib mõjutada soolet mitmel erineval viisi. Leia aega iseendale ja oma lemmik tegevustele.

Alusta väikeste sammudega ning vii uued harjumused enda igapäeva rutiini.

Selleks lisa enda toitumisse üks roheline Detox smuuti ning tunned vahet enda seedimises õige pea. 🙂

Vaata lisaks:

Smuutiretsept: Kerge enesetunde hommikusmuuti