Boost Yourself smuutid ja supertoidud aitavad sul trennist rohkem kasu saada

7 parimat supertoitu sinu treeningtulemuste parandamiseks


Teed regulaarselt trenni, aga ei näe soovitud tulemusi?

Võib-olla tarbid pärast trenni liiga vähe vajalikke toitaineid. Pärast intensiivset treeningut jooksurajal, jõusaalis või spinningusaalis vajab su keha taastumiseks vitamiine, mineraale ja lahjat valku.

Ükskõik, millised on su tervise- ja spordieesmärgid – soovid saada tugevamaks, kiiremaks, paremasse vormi või saledamaks – supertoidud aitavad sul neid saavutada. Tutvustame sulle seitset supertoitu, mis võiksid trennijärgse taastumise juurde kuuluda:

Toorkakao
Toorkakao – toorkakao on hea mineraalainete allikas, sest sisaldab kaaliumi, magneesiumi, rauda ja kaltsiumit. See sisaldab ka kiudaineid, valku, asendamatuid rasvhappeid ja kofeiini, mis kõik soodustavad seedimist. Lisaks aitab toorkakao ka valkudel organismi imenduda, toetades sellega lihaste taastumist ja võideldes väsimuse vastu.
Maca – maca on oluline kaltsiumi- ja kaaliumiallikas, kuid sisaldab ka muid mineraale, nagu raud, jood, mangaan, magneesium, vask ja tsink. Maca varustab organismi seedimist soodustavate ainete, näiteks kiudainete, aminohapete ja C-, B2-, B3- ning B6-vitamiinidega. Macat on läbi aegade kasutatud energia allikana, aga ka potentsi tõstmiseks ja füüsilise vormi parandamiseks.
Baobab
Baobab – baobabi pulber sisaldab rikkalikult kiudaineid ja toimib prebiootikumina, aidates soolestikus head mikrofloorat hoida. Pulber sisaldab ka antioksüdante ja valku ning A-, C- ja B6- vitamiini.
Guaraana
Guarana – guaraana on peamiselt tuntud oma kõrge kofeiinisisalduse poolest (guaraanaseemned sisaldavad kohviubadest umbes kaks korda rohkem kofeiini). See supertoit annab sulle looduslikku energiat – erinevalt kohvist ei ärrita see mao limaskesta ja on seedesüsteemi vastu õrn.
Chia seemned
Chia seemned – sisaldavad valku, kasulikke antioksüdante ja lahustuvaid ning lahustumatuid kiudaineid. Chia seemned on suurepärane omega-3 rasvhapete allikas. Chia seemneid teatakse ka loodusliku antidepressandina, kuna tõstavad tuju ja suurendavad üldist heaolutunnet.
camu-camu mari
Camu-camu – camu-camu on maailma kõige C-vitamiinirikkam mari, mis sisaldab apelsinist 40 korda rohkem C-vitamiini. See supertoit sisaldab ka mitmeid asendamatuid rasvhappeid ja antioksüdante. C-vitamiin aitab toota kollageeni, mis on naha, veresoonte, kõõluste, liigeste ja luude põhiline koostisosa.

Taimsed valgud

Valgud, sealhulgas taimsed, on vajalikud lihaste kasvamiseks ja kudede paranemiseks. Suurepärased taimse valguallikad on ka:

Kanepi proteiin

Kanepiproteiin – sisaldab kõiki 20 aminohapet, sealhulgas neid, mida keha ise toota ei suuda. Lisaks sisaldab kanepiproteiin ka väärtuslikke vitamiine, nagu A, C ja E, ning kasulikke B-grupi vitamiine. Kanepiproteiin sobib hästi nii profi- kui ka amatöörsportlastele. See on parim täisväärtuslik toit, mis toetab intensiivset treeningut ja kaitseb stressi tekitavate mõjude eest.

Herne proteiin

Herneproteiin – see supertoit sisaldab 8 asendamatut aminohapet, mida meie keha ise toota ei suuda. Herneproteiinis sisalduvaid aminohappeid on organismil lihtne omastada, nii et see on meie toidule väga hea valgurikas lisand.

Pruuni riisi proteiin

Riisiproteiin – sisaldab rikkalikult kiudaineid ja palju B-grupi vitamiine. Riisiproteiin sisaldab aminohappeid, nagu metioniin ja tsüsteiin, milles leidub rohkelt väävlit, aga ka veidi lüsiini. Ideaalne valik neile, kes soovivad tarbida rohkem valku, kuid vältida piima- ja sojavalku.

Kuidas oma menüüsse supertoite lisada?

Kõige lihtsam ja tõhusam viis supertoitude tarbimiseks pärast trenni on smuuti. Smuutit on lihtne valmistada, kerge seedida ja omastada ning see on maitsev ja ka mugav kaasas kanda. Treenerid teavad, et smuuti on kiireim viis trennijärgselt taastuda ning varustada keha õigete toitainetega. Rohkem teavet ja maitsvaid retsepte leiad blogipostitusest Kuidas smuutide abil trennist maksimumi võtta.

Juues enne trenni ühe smuuti, saad vajalikku energiat ja suurendad treeningu efektiivsust. Kui jood 30 minutit enne trenni ühe lihtsalt valmiva smuuti, varustad organismi külluslike vitamiinide, antioksüdantide ja toitainetega, mis annavad sulle kiirelt energiat. Maksimaalseks energialaenguks lisa smuutile lusikatäis Energy supertoidusegu, mis sisaldab kuhjaga selliseid energiarikkaid supertoite nagu guaraana, maca, chia seemned, baobab ja camu-camu marjad, mis suurendavad füüsilist vastupidavust ja vähendavad väsimustunnet!

Trennijärgseks taastumiseks lisa oma smuutile Cacao & Maca proteiinisegu, mis on esimene spetsiaalselt smuutide jaoks mõeldud proteiinisegu. Üks portsjon Cacao & Maca proteiinisegu sisaldab kakaod, macat ja 20 g taimset valku. 100% piima- ja sojavaba. Vegan valk aitab tagada tervisliku ja tasakaalustatud toitumise ning saavutada ka soovitud tervise- ja spordieesmärke.

Täienda tervislikku toitumist Boost Yourself’i toitainerikaste supertoitudega, mis aitavad sul kiiremini paremasse vormi saada.

Lisaks naudid paremat enesetunnet ja tervislikumat elustiili.

Pea meeles, et kui su praegune toitumine sinu treeninguid ei toeta, on soovitud tulemusi raske saavutada.

[KUPONGIDE ARV PIIRATUD]
[KUPONGIDE ARV PIIRATUD]