Boost Yourself Healthy Weight smuutikuur

7 põhjust, miks peaksid läbima Healthy Weight väljakutse


Pidustused, õhtusöögid, sünnipäevad ja lookas toidulauad mõjuvad kehale koormavalt. Kui tunned viimasel ajal energiapuudust, pidevat isu või hoopiski vähenenud söögiisu, tasakaalutust ja stressi, siis on aeg enda menüü üle vaadata.

Toidu ja joogiga saadav energiahulk peab olema vastavuses energiakuluga, katma organismi põhiainevahetuseks, soojustekkeks, kehaliseks ning vaimseks tegevuseks vajamineva energiahulga. Kui toiduga saadav energiahulk on suurem, kui organism suudab ära kasutada, tõuseb kehakaal.

Organismi rasvumise tegurid on eeskätt kaasasündinud ainevahetuse iseärasused: rasvkoe kõrgenenud anaboolne (tootmise) aktiivsus ning hormoonide toime.

Peamiseks kehakaalu tõusu põhjuseks on liigne söömine ja sealt saadav liigne energia hulk. On täiesti normaalne, et vanemas eas muutub ainevahetus aeglasemaks ning füüsilise koormuse vähenemisel ja toidukoguse samaks jäämisel ei vaja organis enam nii palju energiat ja ülejääk ladestub rasvana naha alla.

Kaalutõusu põhjused

Sagedasemad põhjused

  • Liigne söömine ja vale toitumisrežiim
  • Suur isu
  • Vähene füüsiline aktiivsus
  • Aeglustunud ainevahetus
  • Stress
  • Hüpotüreoos ehk kilpnäärme vaegtalitlus
  • Norskamine ja uneapnoe sündroom
  • Ravimid
  • Südamepuudulikkus
  • Neerupuudulikku

Haruldasemad põhjused

  • Cushingi tõbi
  • Steroidide kasutamine
  • Ajukasvajad

Sõna dieet on muutunud meie elus üheks levinumaks sõnaks. Kes meist ei ole mõelnud või kuulnud lauset, et homme alustan dieediga?

Ülekaal on 21. sajandi probleem ja järjest mõeldakse juurde uusi dieete. Äärmuslikud imedieedid ei too aga kestvaid tulemusi. Dieet ei tohi olla nälgimine. Toituda tuleb teadlikult.

Boost Yourself Healthy Weight smuutikuur

Halvad harjumused, mis soodustavad rasvumist:

  • Kui inimene ei tea, kui palju ta kavatseb süüa.
  • Valmistoidu, töödeldud või konserveeritud toidu sage söömine.
  • Ebatervislike snäkkide ostmine.
  • Kiirtoidukohtades söömine.
  • Kui valitakse pidevalt suure kaloraažiga toite.
  • Nähtava rasva mitte eemaldamine lihalt.
  • Söömine hilistundidel teleri ees diivanil.
  • Loetakse ainult kaloreid ja jäetakse tähelepanuta, kui palju süüakse süsivesikuid ja rasvu.
  • Pärast n-ö dieeti naastakse tagasi oma tavapärase toitumise juurde ning kõik läheb sama rada mööda edasi kuni uue “dieedini”.

Juba paari kilogrammi kaalulanguse puhul tunned sa end paremini ning näed enesekindlam välja. Lisaks sellele on kaalulangetamisel hulgaliselt muid plusse alates kaunimast nahast kuni pikema eluani. Parem tervis ja kvaliteetsem elu on need peamised põhjused, miks alustada Healthy Weight väljakutsega juba täna.

Boost Yourself Healthy Weight smuutikuur

7 põhjust, miks tasub osaleda Healthy Weight väljakutsel:

  1. Pikem eluiga ning parem elukvaliteet – madalam kehakaal võimaldab sul elada pikema ja rahuldustpakkuvama elu terve ja elujõulisena.
  2. Riided istuvad paremini – saad kanda oma lemmikriideid, millest ammu unistanud oled. Ka poes käies on lihtsam leida hästi istuvaid rõivaid.
  3. Rohkem energiat ja stabiilne energiatase terve päeva vältel – kuna ülekaalulisus koormab kõiki keha organeid, põhjustab see samamoodi ka väsimust ja energipuudust.
  4. Paranenud ööuni – see on kindlasti üks motivaatoreid kaalulangetamiseks. Ülekaalulistel inimestel esineb uneapnoed mitmeid kordi sagedamini kui normaakaalulistel.
  5. Parem tuju – ülekilod viivad sinu keha tasakaalust välja ning see hõlmab ka neid hormoone, mis mõjutavad su tuju. Kaalukaotuse tulemusel paraneb su üldine heaolutunne ning väheneb ka stressi ja depressiooni tase. Paljud ülekaalulised kannatavad depressiooni käes ning depression omakorda suurendab kaalutõusu. See on kui nõiaring.
  6. Kaunim nahk – ülekaalulisus võib mõjutada sinu nahka mitmel viisil. Naha elastsus ja värv on kindlas seoses toitumise ja dieediga. Liigne kogus süsivesikuid, eriti kiiret tüüpi süsivesikud, mis esinevad rafineeritud toodetes (valge jahu, valge riis, tavaline pasta) ja suhkur võivad olla kehva jume ja akne põhjusteks.
  7. Paremad suhted – tänu kaalulangusele võivad paraneda ka sinu sotsiaalsed suhted. Kui sa tunned end hästi ja enesekindlalt, siis mõjub see positiivselt ka sinu suhetele ümbritsevate inimestega ning eelkõige paraneb su suhe iseendaga.

Boost Yourself Healthy Weight smuutikuur

Unusta lõputud dieedid ja alusta lihtsa Healthy Weight kuuriga!

Kaalu kaotades ei pea sa tundma pidevat näljatunnet ja rahulolematust. Kui asendad vaid ühe oma päevase toidukorra valgurikka smuutiga, on võimalik edukalt kaalu langetada ning seda ilma pideva näljatundeta.

Smuutid koos Healthy Weight supertoiduseguga 

Maitsev lahendus, kui soovid saledamat figuuri ilma kaloreid lugemata!

  1. Peruu toorkakao, mis on üks võimsamaid maapealseid supertoite, kaitseb põletike ja vananemise eest ning tekitab õnnetunnet.
  2. Herneproteiin on kõrge taimse valgu sisaldusega, mis aitab kaasa lihasmassi kasvule ja säilimisele ning hoida luid tervena.
  3. Goji marjad sisaldavad kaltsiumi, rauda, kaaliumi, tsinki, C-vitamiini, B3 vitamiini ja seleeni.
  4. Jõhvikates pärinev B6-vitamiin aitab kaasa normaalsele energiavahetusele ja C-vitamiin aitab vähendada väsimust ning kurnatust.
  5. Mineraalainetest sisaldab baobab rohkelt kaaliumi, mis aitab kaasa närvisüsteemi normaalsele talitlusele ja lihaste tööle.

Boost Yourself Healthy Weight smuutikuur

Kui oled kõik selle läbi lugenud, võib olla esimene mõte, et mul küll ei ole aega sellega tegeleda. Aga kellel siis on või peaks olema aega tegeleda sinu tervisega? Sinu tervis on ainult sinu enda asi. Meditsiin tegeleb tagajärgedega.

 

-20%
(18 arvustust)
47.80 38.25
(8 arvustust)
23.90
-20%
(18 arvustust)
57.60 46.10

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga