Boost Yourself kaasasutaja ja tegevjuht Teet Torim: “Klient on meie kuningas ehk miks me lõime uue püsikliendiprogrammi”


Oleme oma püsiklientidega saanud lähedaseks ja sestap soovime muuta suhtlust klientidega veelgi personaalsemaks. Oleme aasta algusest teinud kõva tööd ja teatame nüüd uhkusega, et 18. juunil tõime välja püsikliendiprogrammi, kus lojaalsed kliendid võidavad hinnas ja saavad mitmeid soodustusi.

Me oleme 4 aasta jooksul näinud palju püsikliente, keda me varem pole saanud nende lojaalsuse eest piisavalt tunnustada. Tänase lahendusega hakkame oma ustavamaid kliente premeerima parimate pakkumistega. Meie tervislikud toidud on saanud inimeste igapäevaseks osaks, nende regulaarne tarvitamine leevendab tervisega seotud muresid, parandab mentaalset võimekust ja sportlikku sooritust ning tõstab enesetunnet.

Paljud meie püsikliendid tellisid varem ilma oma kontot loomata, nad olid pidevad külalistostjad. Seetõttu ei saanud me neile piisavalt tähelepanu pöörata. Meie enam kui 10 000-st kliendist omab nüüdseks 5749 klienti isiklikku püsikliendiprogrammi kontot. Ja see on alles algus! Me jätkame pingutamist, et tuua võimalikult palju rohkem külalisostjaid meie püsikliendiprogrammi. Meil on ka üle 13 000 fänni erinevates e-maili listides, keda soovime lähiajal oma püsikliendiprogrammi osalema tuua.

Meie edu peegeldab meie klientide edu

Uus püsikliendiprogramm toob klientidele senisest lahedama kasutamiskogemuse ja võimaluse teenida iga enda ostu pealt preemiapunkte, millega saab tasuda järgmiste ostude eest. Ostude pealt kogutud preemiapunkti saab kasutada järgmisel tellimusel makstes. Preemiapunktid on kliendile rahalise väärtusega. Otsesed ja kaudsed soodustused annavad meie kliendile eelise külalisostjate ees.

Klientide tervislik eluviis ja tarbimisharjumused näitavad seda, et regulaarselt täiendatakse enda varusid 2-3 kuu jooksul. Korduvtellimuste tegemisel saadavad preemiapunktid teevad ostlemise soodsamaks. Meile tähendab see suuremat püsikliendibaasi ja vahetumat suhtlust oma klientidega. Võtame seda kui pika koostöö algust oma tarbijatega, kus vestleme oma tarbijatega ja kuulame, mida on neil meile öelda. Nõnda saame tulevikus oma püsikliendiprogrammi veelgi täiustada. Meile on tähtis, et klient võidab meie juurest ostes.

Liitu ka meie püsikliendiprogrammiga ning loo konto siin.

CEO / Co-founder
Teet Torim

-20%
(5 arvustust)
51.80 41.40
(8 arvustust)
23.90
(118 arvustust)
23.90