Fitlap ja Boost Yourself soovitavad, kuidas sügisel taas tervislikule rajale saada

Fitlap ja Boost Yourself soovitavad: nende nippidega saad kergelt tagasi tervislikule rajale


Suvi on aeg, mil inimesed üldiselt ei toimeta tavapärases rütmis. Suvel puhatakse tööst, reisitakse ringi ning sellega seoses süüakse tihti väljaspool kodu.

Tavapärase rutiini puudumine viib selleni, et söögikordade vahed venivad liialt pikaks ning seetõttu haaratakse suure näljaga poest esimesed ettejuhtuvad toiduained. Tihtipeale osutuvad valituks just suhkru- ja rasvarikkad valmistoidud ja näksid.

Lisaks mõjutab toiduvalikut ka soe ilm. Suvel süüakse palju jäätist ja juuakse külmi karastusjooke. Samuti unustatakse ära, et oluline on süüa iga toidukorra ajal nii rasva, valku kui ka süsivesikuid ning selle asemel süüakse üheks toidukorraks ainult puuvilju. See paraku aga viibki lõpuks valede valikuteni.

 

Millised on Fitlapi soovitused, kuidas kerge vaevaga uuesti tagasi rajale saada?

Naastes tavapärase rütmi juurde, tasub võimalikult palju valmistada toitu kodus ja jälgida, et igas toidukorras oleks nii valgu-, rasva- kui ka süsivesikuallikas. Kui on tarvis saada lahti ka suvega kogunenud lisakilodest, tuleb tekitada kalorite defitsiit.

See tähendab, et on vaja välja arvestada sobiv päevane kaloraaž, millega on võimalik soovitud eesmärk tervislikult saavutada. Selleks on kõige mugavam kasutada toitumiskava, sest siis ei ole vaja endal muud teha, kui järgida retsepte ja nendes etteantud toiduainete koguseid.

Healthy Weight kava on lihtne ja maitsev lahendus, millega langetad lisakilosid ilma kaloreid lugemata.

Samuti on oluline olla füüsiliselt võimalikult aktiivne. Trenni soovitaks teha 4-5 korda nädalas, vaheldumisi lihastrenni ja aeroobset treeningut.

Trenni võiks teha 3-4 korda nädalas.

Kuidas soodustab toidukorra asendamine smuutiga kaalulangetust? Millist smuutiretsepti soovitab Fitlap, et kaotada mõned ülekilod?

Smuuti võib olla kaalu langetamisel väga hästi abiks. Kuid selleks, et olla täisväärtuslik toidukord, peaks see sisaldama vajaliku koguse kõiki toitaineid ning olema võimalikult vitamiini- ja kiudainerikas. Kui smuuti vastab eelmainitud tingimustele, on see toitev, seedimisele ja kaalule positiivselt mõjuv toidukord.

Keskmisele kaalu langetavale naisele üks hästi sobilik smuutiretsept on järgmine.

Taimne kakao-kirsismuuti


Boost Yourselfi ja Fitlapi taimne kakao-kirsismuuti

Mida sättida enda toidulauale sügise hakul?

Kuna sügis on saagikoristusaeg, siis kindlasti võiks köögi- ja puuvilju valides eelistada kodumaist kraami. Hea valik on kartul, peet, kaalikas, porgand, kapsas, kõrvits, õunad, pirnid ja muud kodumaal kasvavad köögi- ja puuviljad.

Värsked salatid, pajaroad, supid, ahjuköögiviljad, puuviljasalat ja smuutid on vaid väike loetelu sellest, mida neist valmistada saab.

Tegelikult olenemata aastaajast, on oluline hoida toidulaud võimalikult mitmekesine, et ei tekiks vitamiinide ja mineraalainete defitsiiti. Seega, lisaks puu- ja köögiviljadele tuleks tarbida ka liha, kala, muna, piima- ja teraviljatooteid, et oleks tagatud kõikide vajalike ainete kättesaamine.

Sügisel võiks eelistada kodumaiseid puu- ja köögivilju.

Miks tasuks eelistada taimset valku vadakuvalgule? Millist valguallikat Fitlap soovitab?

Valgud koosnevad aminohapetest, mis jagunevad asendatavateks ja asendamatuteks. Asendatavaid suudab keha ise toota, asendamatuid tuleb saada toidust.

Kuigi ikka leidub inimesi, kelle teadmiste kohaselt ei ole organismil võimalik saada kõiki asendamatuid aminohappeid taimsetest allikatest, on see iganenud arvamus. Ka taimetoidust saab kätte kõik vajalikud aminohapped.

Taimseid valguallikaid peaksid vadakuvalgule eelistama inimesed, kellel on laktoosi- või piimavalgu talumatus. Nendele on taimsed valguallikad hea asendus, millest on võimalik saada organismile vajalikke aineid.

Valguallika valikul on oluline arvestada, et nendest saaks kätte vajalikud aminohapped. Kui pidada silmas valgupulbreid, siis oluline on jälgida, et need oleksid võimalikult puhtad ning alati võiks eelistada selliseid, mis ei sisalda sünteetilisi magustajaid, kunstlikke värvaineid ega muid lisaaineid.

(8 arvustust)
23.90
-10%
(18 arvustust)
57.60 51.80
-10%
(18 arvustust)
47.80 43.00

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga