Boost Yourself Healthy Weight Challenge

Healthy Weight Challenge: kergem kehakaal, uued harjumused ja parem sina


Kas sul on iga päev piisavalt energiat? Kas sa oled oma keha füüsilise seisundiga rahul? Kas tunned, et oled väsinud ning suvel on kehasse kogunenud jääkaineid ja võibolla ka mõned liigsed kilod?

Kui need küsimused kõnetasid sind, siis võib olla aeg oma rutiinis muudatusi teha. Kas oled sügise saabudes juba mõelnud, mis võiks olla uus harjumus, mida oma igapäevarutiini lisada? Soovid saavutada sellise füüsilise seisundi, millest oled unistanud?

Sa tahad olla parim versioon iseendast iga päev: tugev, energiline, tervislik ja suurepärases füüsilises vormis. Tegelikult pole tähtis, kui kaugel sa oled sellest eesmärgist. Oluline on sinu otsus selleni jõuda.

“Koos jõuame kaugemale: tutvu lähemalt esmakordse Healthy Weight väljakutsega siin.

Boost Yourself Healthy Weight smuuti

On aeg oma elu ja tervise eest vastutus võtta. Kiirdieedid ja eksperdid, kes lubavad üleöö teha kõikvõimalikke imesid, ei pruugi teada tegelikult, mis on sinu jaoks päriselt oluline.

Saavutame üheskoos Healthy Weight 7-päevase väljakutsega tipphetki, mil saad kinnitust, kui lihtsate ja meeldivate harjumustega võid päriselt ja tervislikult kaotada need üleliigsed kilod, tõsta energiataset ja tunda end oma kehas veel paremini.

“Vaheta kõigest 7 päevaks 2 oma toidukorda Healthy Weight supersmuutide vastu ning tunned kohe erinevust!”

Mida kujutab endast Healthy Weight Challenge?

7-päevase väljakutsega julgustame sind katsetama uusi harjumusi, mis aitavad kujundada elustiili, kus sinu keha ja tervis on tipptasemel. Sinu igapäevane energia ja enesetunne saavad hoopis uue tähenduse.

7-päevane kava on välja töötatud põhimõtete järgi, mis toetavad sinu tervist ja elujõudu, aidates sul tunda end enesekindlamana ja olla kogu päeva vältel energilisem – optimeerides kõiki sinu elu kõige olulisemaid valdkondi.

Ära lase end petta “maagiliste” lahendustega. Programmid, tooted, raamatud ja ideed haiguste ennetamiseks, kehakaalu kaotamiseks, jõu suurendamiseks või välimuse parandamiseks on 100 miljardi dollari suurune tööstusharu.

Ainuüksi Ameerika Ühendriikides on kaks kolmandikku inimestest ülekaalulised, 25 miljonit inimest põeb diabeeti ja pooled kasutavad teatud tüüpi retseptiravimeid. See kõik on puhas äri.

Boost Yourself Healthy Weight Smoothie

On selge, et see, mida paljud inimesed teevad, ei tööta. Seda seletab asjaolu, et me kõik oleme erinevad, meie kehad on erinevad – “maagiline lihtne dieet, mis kõigile sobib” lihtsalt päris elu valemis ei toimi. Need dieedid ei vasta reaalse tehnoloogia, teaduse ja farmaatsia toimimismehhanismidele.

“Lahendus seisneb tervislikumate harjumuste juurutamises – vaid sina ise saad võtta vastutuse enda tervise eest ja läbi harjumuste tervis hoiab sind.”

Kui pühendad ennast 7-päevasele väljakutsele, saad rikastada ja muuta oma elu kõige olulisemaid valdkondi – füüsilist heaolu, energiat ja elujõudu. Sa ei kaota ainult kaalu, vaid tunned seejuures end terviklikuma ja rahulolevamana, koged rohkem energiat, tunned taas põnevust, rõõmu ja värskust.

Kaalukaotuse ning uue energia saavutamise võti on puhastada enda keha mürkidest ja jääkainetest ning toita seda kvaliteetsete supertoitudega.

Nipid, kuidas võtta väljakutsest maksimum

1. Hea rasv vs halb rasv

Mitte kõik rasvad pole halvad – kuid mõned neist on. Halbade rasvade või töödeldud rasvade riskideks on kehv vereringe (põhjustades kõrget vererõhku ning tõstes halva kolesterooli osakaalu), liigsete ummistuste ja toksiinide kuhjumine kehas.

Lisaks, kui töödeldud rasvad on kehas ülekaalus, ei suuda keha täita oma vajalikke ülesandeid ning see häirib omakorda energiavahetusprotsessi.

Healthy Weigti 7-päevast kava läbides väldi järgnevaid halbu rasvu sisaldavaid tooteid:

  • Nähtava või peitrasvaga lihatooted: viinerid, vorstid, peekon
  • Rasvased piimatooted: vahukoor, juust, või, koor
  • Küpsetised, küpsised, maiustused
  • Kiirtoidud, valmistoidud
  • Töödeldud margariinid

Boost Yourself Healthy Weight smuuti

2. Energia taimsetest allikatest

Kas armastad liha? Ära muretse, sa ei ole sugugi ainus, kes ei suuda ära öelda hästi valmistatud grill-lihast, kuid oma tervise toetamiseks võiksid selle tarvitamist 7-päevase väljakutse ajal vähendada.
Lugematud uuringud on näidanud otsest seost loomse toidu ülekaalu ja krooniliste haiguste – nagu südamehaigused, diabeet ja vähk – vahel.

7 päevase väljakutse ajal püüa:

  • Vähendada loomse toidu tarbimist.
  • Vähendada loomset päritolu valguallikate tarbimist.
  • Lisada menüüsse taimsetest allikatest pärit valku, mis sisaldab rohkem antioksüdante, kiudaineid ja mineraalaineid.

3. Piimatooted võivad olla raskesti seeditavad, tekitades organismis ummistusi ja lima

Piimatooted on üks oluline osa toidupüramiidist, kuid suurel määral tarbides põhjustavad need erinevaid organismi kurnavaid protsesse. See pole sulle lihtsalt hea. Hiljutised uurimused, mis käsitlesid piimatoodete mõju organismile, on leidnud, et ülemäärane piimatoodete tarbimine soodustab osteoporoosi, neeruprobleemide ja teatud vähivormide teket.

Ühes seni silmapaistvamas ja põhjalikumas toitumisuuringus “The China Study”, leidis juhtivteadur dr T. Colin Campbell, et vähki soodustas järjekindlalt piimas leiduva kaseiini tarbimine, mis moodustab 87% lehmapiimavalgust.

7-päevase väljakutse ajal peaksid:

  • piimatooted menüüst välja jätma või nende tarbimist vähendama;
  • katsetama erinevaid taimseid piimasid: riisipiim, sojapiim või mandlipiim.

Boost Yourself Healthy Weight supertoidusegud

4. Väldi sõltuvust tekitavat rämpstoitu, mis tekitavad kehas happelise keskkonna

7-päevase väljakutse ajal on ülioluline vältida toite, mis soodustavad kehas happelise keskkonna teket. See võib olla sinu hea füüsilise tervise saavutamisel üks keerulisemaid aspekte.

Kehas happelise keskkonna tekitamisega on seotud sageli meie harjumuspärased tegevused, näiteks hommikune tass piimaga kohvi või õhtune klaas veini/õlut. Teine peamine kehas happelisust tekitav sõltuvus on suhkrused limonaadijoogid, puuviljamahlad ja töödeldud joogid ning valmistoidud.

Nende regulaarne tarvitamine võib põhjustada põletikke, mis kutsuvad esile erinevaid haigusi nagu artriit, ärritunud soole sündroom, allergiad ja palju muud. Nende sõltuvuste vabakslaskmine aitab sul oma mustrit murda ja lahenduse saavad ka arusaamatud isud.

Vere ja kudede ülihappelisust soodustav toitumine loob soodsa keskkonna viiruste, bakterite, pärmi ja seente – inimkeha rakkude ja kudede suurepäraste lagundajate – kasvuks.

Organismi happelisuse vähendamiseks on oluline, et menüü sisaldab elavaid aluselisi toiduaineid: tumerohelised ja muudki värvilised köögiviljad, puuviljad, pähklid, seemned, täisteratoidud ja asendamatud rasvhapped.

7-päevase väljakutse ajal murrad oma mustri järgmiste näpunäidetega:

  • Jäta oma menüüst välja või vähenda rämpstoidu tarbimist.
  • Jäta kõrvale alkohol, karastusjoogid, valmistoidud ja kõik see, mis on liigselt töödeldud.

Kui tarbid vähemalt 70–80% aluselist, elujõulist toitu, vähendab sinu keha loomulikul viisil oma isusid sääraste sõltuvuste järele.

Sinu näidispäev:

Selline väljakutse on suur samm lähemale sinu parema enesetunde ja isikliku kasvu suunas. Kui soovid saada rohkem teada tervisliku eluviisi ja üleliigsete kilode kaotamise kohta, pane ennast kirja siin.

-10%
(18 arvustust)
47.80 43.00
(429 arvustust)
19.9029.90

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga