Kaalualandav smuuti

Kaalualandava smuuti valmistamise saladused


Lisakilod tulevad justkui iseenesest, aga sama lihtsalt need ära ei kao. Ühekülgne toitumine, aeglane seedimine, ebaühtlased toidukorrad, enda pidev premeerimine, kiire elutempo, stress, laste saamine, vähene liikumine – aastate jooksul annab iga väike asi oma panuse ja seega ongi tulemuseks lisasentimeetrid sinu puusade ümber.

Smuutid on ideaalsed abimehed kaalulangetamisel, sest need on toit- ja kiudainerikkad ning väikese rasvasisaldusega. Kuid kaalulangetava smuuti valmistamine on omaette kunst ja siin on mõned olulised nõuanded, mida peaks kindlasti järgima:

1. Vedelikuna kasutada vett või taimset piima

Vesi või taimsed piimad (nagu mandli-, kookos-, kanepi- ja India pähkli piim) sisaldavad vähe rasva ja kaloreid. Mandlipiim aitab su kaalulangetavale smuutile anda kreemja tekstuuri ning muudab selle veel toitvamaks. Samuti on seda ise väga lihtne valmistada.

Kuigi piima või jogurti kasutamine võib ahvatlev olla, ei ole need hea valikud. Piimatooted ei toeta sinu kaalulangetamisega seotud eesmärke, sest sisaldavad kõrgest koguses küllastunud rasvu ja lehmapiim võib ärritada kogu seedetrakti. Kui piima regulaarselt tarbida, võib see tekitada üha kõveneva ja peaaegu läbistamatu kihi soole siseseintele. See takistab toitainete, sealhulgas kaltsiumi, magneesiumi ja tsingi omastamist. Neid aineid aga vajavad luud ja tahame, et orgamism suudaks kõiki toitaineid hästi omastada.

2. Lisa tervislikke rasvu

Lisa ¼ avokaadot, supilusikatäis chia seemneid või kanepiseemneid, et smuuti sisaldaks südamele tervislikke rasvu. Kodus valmistatud pähklipiimad on samuti head tervislike rasvade allikad.

Rasv ei tee sind paksuks ja see on olnud üks suur müüt! Seega teevad tervislikud taimerasvad head ja õigete rasvade söömine võib kehakaalu hoopis langetada. Hoia rasvasisaldus siiski väike, sest liiga palju rasva või puuviljadest pärinevat suhkrut samas smuutis võib tekitada gaase või puhitust.

3. Magusta smuutit puuviljadega

Ära karda oma kaalualandavas smuutis kasutada banaani, mangot, viinamarju ja muid magusaid puuvilju. Need magustavad smuutisid, sind paksuks tegemata. Puuviljades looduslikult esinevad suhkrud ei põhjusta ka kaalutõusu!

Jäta mesi, agaavisiirup ja vahtrasiirup vahele. Mis tahes kontsentreeritud suhkrud muudavad tervisliku kaalulangetava smuuti hoopis suhkrupommiks. Rafineeritud, kontsentreeritud ja töödeldud suhkur pärsib sinu võimet kaalu kaotada.

Kui pead siiski oma smuutit magustama, siis proovi datleid.

4. Kasuta kvaliteetset valgupulbrit

Kasuta oma smuutides kvaliteetset ja taimset valgupulbrit. See suurendab smuuti valgusisaldust ning aitab kõhtu täis hoida. Nii ei muutu sa tunni aja pärast näljaseks ja tekib vähem isusid.

Oleme selle jaoks eraldi välja töötanud valgurikkad Healthy Weight supertoidusegud. Valikus on marjase maitsega Goji & Cranberry ja šokolaadine Raw Cacao.

Koos ‘’Smuutidega saledaks’’ kavaga olemegi loonud need tooted spetsiaalselt selleks, et aidata sul läbi ühe lihtsa harjumuse ringi kujundada enda toitumisharjumusi. Nii, et saaksid lahti soovitud lisakilodest, säilitada oma ilusa figuur ning tunda end oma kehas energiliselt ja täis elujõudu!

5. Tee smuutist toidukord

Smuutisid saab väga edukalt kasutada toidukorra asendajana ja see on lihtne viis oma päevast kalorite hulka vähendada. Lisaks suurendab see kerge vaevaga ka sinu puu- ja juurviljade ning vee ja kiudainete tarbimist, mis on kaalulangetamist väga tõhusalt toetavad.

Üks levinumaid probleeme, mida näeme, on just ebaühtlased toidukorrad, kus hommikusöögile ei pöörata piisavalt tähelepanu või jäetakse see hoopiski vahele. See põhjustab päeva jooksul energia langust ning pidevaid isuhooge ebatervisliku toidu järele.

Teine probleem on õhtusöök, sest suurem söömaaeg jääb tavaliselt just sinna. Päeva jooksul polnud aega piisavalt süüa ja nüüd süüakse ära raske praad. Need kalorid ei lähe enam aga energiaks (mida sul oleks päeval vaja olnud), vaid need talletatakse varudesse ning see võib põhjustada endalegi märkamatult lisakilode teket.

„Söö hommikust nagu kuningas, lõunat nagu prints ja õhtust nagu kerjus“.

Seda vanasõna toetab ka teadus ja meie soovitame muuta õhtune toidukord kergemaks ja tervislikumaks, tehes õhtusöögi asemel kõhtu täitev ja kõrge valgusisaldusega Healthy Weight smuuti.

6. Kasuta värskeid ja töötlemata toiduaineid

Värsked puuviljad, juurviljad ja tumedad lehtköögiviljad on kiudainetest pungil, looduslikult veerikkad ja mikroelemente täis. See parandab sinu ainevahetust ning toidab keha vajalike ensüümidega, mis toetavad seedimist ning parandavad toitainete omastamist.

Suurepäraselt sobivad ka külmutatud puuviljad ja marjad. Nii on sul kodus alati smuutimaterjal olemas. Võid osta ka värskeid puuvilju ja rohelisi ning need sügavkülma portsjoniteks juba ette valmistada.

PS! Väldi kindlasti konserveeritud puuvilju, sest need on sageli siirupis ja väiksema toiteväärtusega kui värsked puuviljad.

7. Kõige olulisem koostisosa – eesmärk

Inimesed tahavad kiireid tulemusi üleöö, sest me elame maailmas, kus kõike saab kohe. See pole sinu süü, vaid suuresti ühiskonna ja sotsiaalmeedia surve.

Ilmselt oled meiega nõus, et lisakilod on aastate jooksul tehtud valikute tulemus. Olgu selleks liiga ühekülgne toitumine, väike värske toidu osakaal, vähene liikumine või need kõik koos.

Palju realistlikum lahendus, millega ei peaks sa ka oma elus suuri muudatusi tegema, on võtta eesmärgiks aeglane kaalukaotus.

Nii on sul aega, et smuutidest saaks sinu jaoks tervisliku elustiili osa. Elustiil, mis teeb sind õnnelikumaks, mitte õnnetumaks ja mis ei hõlma ainult kalorite lugemist ja meeletut trenni.

“Olen praeguseks kaotanud kuus kilo ja avastanud enda jaoks smuutide tõelise saladuse! Sellest on saanud minu elustiil, mis aitab mul kaalu langetada, tundmata seejuures, et olen dieedil. Lisaks tunnen ennast palju energilisema ja tervemana.” – Airi

PS! Sa ei ole sellel teekonnal üksi

Suhtle rohkem inimestega, kellel on tervislik ja positiivne eluviis.

Selleks liitu Facebookis grupiga: Smuutirevolutsioon

Nii saame meie ja teised smuutitajad sinule kaasa elada, sest üheskoos on alati lihtsam!

Proovi “Smuutidega Saledaks” 14-päevast kava, et kaotada tervislikul viisil mõned lisakilod

Oleme pühendunud sinusuguste inimeste aitamisele, et sul oleks rohkem energiat ja enesekindlust ning et sa oleksid oma eesmärkide poole püüeldes keskendunum. Üksikasjaliku kava järgimine aitab kaalueesmärke kiiremini saavutada ja edu saavutamise tõenäosus on kordades suurem.

Kui lisad smuutid enda igapäeva menüüsse, siis see hõlbustab kaalulangetamist. Nii et tulemused püsiksid ning ilus figuur säiliks aastaringselt.

Lisaboonusena suureneb sinu energiatase, sa magad paremini, seedimine paraneb, kõhupuhitused vähenevad ning liigud väikseid samme tehes tervislikuma elustiili suunas, ilma dieeti pidamata.

Kui oled valmis alustama, siis lae alla Smuutidega Saledaks kava, et saaksid lahti soovitud lisakilodest ning tunneksid end oma kehas energiliselt ja täis elujõudu!

Aitab iga suutäie ja kalori lugemisest ning nende ülesmärkimisest! Ilmselgelt pole see suutnud meid aidata ning pealegi, kas tõesti ükski kalorikalkulaator saab olla targem, kui sinu keha, mis on täis keerukaid protsesse?

Parimad koostisosad kaalu langetamiseks

Kuigi kõik puu- ja köögiviljad on kaalu langetamiseks head, on mõned neist eriti silmapaistvad. Väikese kalorisisalduse ja suure kiudainesisaldusega toidud muudavad kaalukaotuse tõhusamaks.

Parimad koostisosad, mida oma salendavas smuutis kasutada, on apelsin, greip, spinat, lehtkapsas, õun, pirn, ananass, mustikad, vaarikad, maasikad, banaan, värske kurk, porgand ja muidugi kõik lehtköögiviljad.

Koostisosade vahekorrad kaalulangetavates smuutides

Hea puuviljade ja roheliste vahekord kaalu kaotamiseks on järgmine: 2 osa puuvilja (näiteks banaan ja õun) ja 2 tassi või peotäit rohelist (spinat, lehtkapsas või teised lehtköögiviljad), pool tassitäit marju ning üks klaas vett või taimset piima.

Lisa 1-2 spl valku Healthy Weight supertoiduseguga, tervislikke rasvu ¼ avokaado või 2 supilusikatäie kooritud kanepiseemnetega.

Alusta blenderdamist ja hakka kaalu kaotama!

-10%
(4 arvustust)
47.80 43.00
(80 arvustust)
23.90
(56 arvustust)
23.90