Boost Yourself 3-paevase smuutikuuri labinud Kadri blender on koguaeg toos

Kadri: tänu 3-päevasele smuutikuurile huugab minu blender aina sagedamini!


Kadri valmistab oma keha smuutikuuriks ette juba päev enne, kui ta alustab mahlakuuriga. Tema enesetunne on sellel ajal nii hea, et viimane kord tegi ta puhastuskuuri kokku lausa 8 päeva. Loe, kuidas Kadri selle aja enda jaoks meeldivaks teeb ja milline ebatraditsiooniline smuutikombo on tema südame võitnud.

Kuidas sa smuutid enda jaoks avastasid?

Minu smuutitamise ajalugu ulatub tagasi 10 aasta tagusesse aega, kui ostsin oma esimese blenderi. Tollal tudengina käis restoranides smuutide joomine üle jõu ning seega hakkasin neid ise valmistama. Esimesed smuutid koosnesid klassikalistest komponentidest – banaanid, kiivi, suviti ka maasikad, kuid esimese rohelise smuutini jõudsin aastaid hiljem.

Miks sa 3-päevast smuutikuuri kaasa teed?

Sellest osavõtt tundus mulle, kui paadunud väljakutsete fännile, igati loogiline ettevõtmine. Olen osalenud mitmetes kuurides ning iga korraga läheb smuutitmine aina lihtsamaks, sest tean, mida oodata + ajapikku olen enda jaoks välja töötanud oma lemmikretseptid. Kui veel hiljuti smuutitasin harva, siis tänu puhastuskuurile huugab blender aina sagedamini.

Varasemalt kuulus minu kindel eelistus värskelt pressitud mahladele, kuid nüüd pigem smuutidele, kuna need hoiavad kõhu kauem täis ning maitsed varieeruvad rohkem.

Kuidas sinu puhastuskuurid on kulgenud?

Smuutikuuri esimene päev on alati kõige keerulisem, kuna harjumus süüa tahket ja süsivesikurikast toitu tekitab erinevaid isusid. Mida päev edasi, seda lihtsamaks läheb. Tähtis on korralikult vett juua, normaalselt magada ja füüsilise trenniga rahulikumalt võtta. Näiteks viimase kuuri tegin 8-päevase, kuid enesetunne oleks lubanud ka pikemaltki jätkata.

Mis on sinu enesetundes muutunud?

Minu jaoks algasid muutused tervislikus seisundis eelkõige läbi energiataseme tõusu igahommikuse isetehtud värske rohelise mahla joomisega. Smuutid vaid kinnitavad fakti, et tervislik toit annab energiat. Ehk siis ümber sõnastades: raske toit = koormus seedesüsteemile = langev energiatase. Minu jaoks on smuutid üks parim viis tarbida erinevaid naturaalseid komponente – rohelised lehtköögiviljad, külmutatud enda korjatud marjad ja juurde supertoidusegu. Kõik eelpool nimetatu võib olla üks põhjustest, miks mu küüned on muutunud näiteks tugevamaks.

3-päevase smuutikuuri ajal vahetatakse kolmeks päevaks iga toidukord välja ühe rohelise Detox smuutiga. See seisneb organismi puhastavate smuutide joomises, seega on sel ajal rohelisel smuutil ka kindel eesmärk: organismi puhastav, turgutav, seedimist parandav ja pH-taset tasakaalustav.

Mida teed järgnevatel päevadel, kui smuutikuur läbi saab?

Minu jaoks ei tähenda puhastuskuuri lõpp vajadust kompenseerida saamata jäänud praed, vaid pigem mõelda, kuidas igapäevaelu jätkata. Viimane challenge oli minu jaoks 8-päevane ja nagu eelnevalt mainisin, ei olnud sellest naasmisega mingeid probleeme.

Mida sulle meeldib smuutikuuri ajal teha, kuidas on see sinu rutiini mõjutanud?

Kindlasti asendan smuutikuuri päevadel kardiotrennid rahulikemate jõutrennide või jooga/ujumisega.

Mida oled tänu puhastuskuurile avastanud?

Minu suurim avastus viimasest 3-päevasest smuutikuurist oli toores peet smuutis. Mulle meeldib ise smuutisid kokku panna, kuna meeldivad ebatraditsioonilised kombod. Tänu smuutitamisele kaovad ka külmutatud marjad sügavkülmast oluliselt kiiremini.

Kas sul on kujunenud ka lemmikretsept?

Mis oleks sinu soovitused inimesele, kes hakkab rohelist smuutikuuri esimest korda tegema?

  1. joo palju vett
  2. maga vähemalt 8h
  3. söö vahepalaks pigem marju kui pähkleid, kuna hõlbustab seedimist
  4. liiguta ennast piisavalt – tee joogat vms põnevat

Liitu 3-päevase puhastuskuuriga siin

Boost Yourself 3-paevane puhastuskuur roheliste smuutidega ja Detox supertoiduseguga