Kati: “2 last, magamata ööd, kohvisõltuvus – mu keha vajas restarti.”

Boost Yourself Detox smuuti retseptid

Kati räägib oma 3-päevasest puhastuskuurist ja lastega smuutide tegemisest.

Kuidas sul kõik need 3 päeva Detoxiga smuutitamist läksid?

Ma olen alati tahtnud Detox challenge’it proovida, aga seni on see kuidagi nagu mööda läinud minust. Siis ühel õhtul sattusingi taas lehele, kus sai sellega ühineda. Mõtlesin, et why not, teen ära. Põhjuseid, miks tahtsin proovida, oli tegelikult mitmeid. Tahtsin organismile restarti teha – puhastada nii vaimu kui keha. Kuna olen kahe lapse ema, on mul suhteliselt palju magamata öid ning olen seetõttu ka suur kohvisõltlane. Tellisin Yerba mate tee ja mõtlesin, et Detox smuutikuuri tehes ja teed juues saan ka kohviisu vähendada – toimiski!

Üleüldse olen teie tegemisi pikalt jälginud ja tänu teile nüüd suureks smuutisõbraks saanud. Kõige suuremat rõõmu pakub mulle muidugi see, et saan oma 4-aastasele pojale niimoodi salaja igasuguseid vajalikke köögivilju sinna sisse sokutada, sest talle niiväga maitsevad smuutid.

Lähemalt sellest 3 päevast.
Esimene päev oli suhteliselt raske, eriti õhtupoolik, aga tegin pika jalutuskäigu ja see aitas enesetunnet parandada. Teine ja kolmas päev läksid kuidagi libedamalt. Kohviisu oli ikka veel meeletu, aga teisel päeval ajas juba kohvilõhn südame pahaks. Kaotasin kokku 3 kg ja sain meeletu energiasüsti. Trenniisu tuli tagasi ja jätkuvalt isutab igapäevaselt roheliste smuutide järgi 🙂

Milline oleks sinu soovitus mõnele alustavale osalejale ja millega ta peaks arvestama?

  • Kindlasti tuleks seda teha just siis, kui ise tunned, et on vajadus ja soov ning oled end sellele lainele meelestanud. Ma arvan, et kui endal tõsist soovi pole, ei tule sellest ka midagi välja.
  • Koju vōiks varuda porgandeid ja pähkleid, et näksimise isu korral oleks midagi võtta ning kindlasti vōiks ahvatlused silma alt peitu panna, eriti 3. päevaks. Pole mōtet ennast piinata.
  • Mina jōin kummeliteed ja palju vett, millele lisasin kurki ja apelsini.
  • Esimene ōhtu tundus ehk kōige raskem, aga nii kui juba teise päeva hommik käes, oli nii mōnus tunne ja ka kaal langenud; siis juba tunned, et “Jess! Mōnus olla! Saan hakkama! Teen ära!”
  • Jalutada vōiks igapäevaselt ja tegevust vōiks alati olla, kuna niisama passimine vōib mōtted toidule viia.
  • Mulle meeldib endale väljakutseid esitada ja eesmärke seada, seepärast oli see mulle ka väga hea challenge.

Kas lapse smuutitamine sai alguse nii, et ta ise tundis huvi või pakkusid sina lapsele proovimiseks?

Meie smuutitamine Crissuga sai nii alguse, et hakkasime koos tegema. Lasime tal asju ise sisse panna ja masina tööle panna – see oli nii vägev tema jaoks. Algul talle vist isegi niiväga ei maitsenud, kuna alustasime kohe spinati ja selleriga. Aga kohe, kui hakkasime asju ōigetes kogustes panema, sai Crissu ka hea maitse suhu.

Päikest 🙂
Kati Voksepp

Kui sina hakkad planeerima oma 3-päevast puhastuskuuri roheliste Detox smuutidega, siis siin sulle väike meelespea.

1. Kui palju ma smuutisid jooma pean?

Joo iga päev 3 rohelist Detox supertoiduseguga tehtud smuutit (meestel on lubatud juua 4 smuutit). Nälga tundma ei pea, joo smuutist kõht täis. Korraga tee smuutit 0,5 liitrit inimese kohta (meestel 0,75 liitrit). Detox supertoitude segu sinu smuutide sees toniseerib ja ergutab väsinud organismi, aitab sinu kehakaalu normis hoida ja tugevdada immuunsust. Toitainete ja klorofülli rikkad vetikad (klorella, spirulina) parandavad organismi pH tasakaalu, korrastavad seedimise tööd ning nisu- ja odraoras aitavad organismil vabaneda kahjulikest jääkainetest.

2. Kas pean ainult smuutisid jooma?

Klaas toasooja (värskelt pressitud sidruniga, värske kurgi ja marjadega) vett ja tass teed enne hommikusöögismuutit, suur klaasitäis vett enne lõunast smuutit ja tass teed peale lõunat, üks klaas õhtuooteks ja teine klaas peale õhtust smuutit – ja oletegi päeva jooksul ära joonud tervelt 2-3 liitrit vett! Kui jood rohkesti vett, pead sagedamini põit tühjendama ja neerudel on suurem võimalus eemaldada ainevahetuse jääkprodukte.

3. Mida võin vahepalaks süüa?

Vahepalaks sobivad värsked köögiviljad ja mitmesugused pähklid (mitte rohkem kui peotäis) – mandlid, Brasiilia pähklid, sarapuupähklid jms. Kõik, mis on värske ja töötlemata, on lubatud. Eesmärk on kehale anda puhkust töödeldud valmistoidust, kohvist, alkoholist, suhkrust, soolast jne.

4. Kas ma võin kohvi juua?

Loobu kohvist ja tarbi organismi puhastavaid taimeteesid (roheline tee, apteegitilli-, kibuvitsa-, kummeli-, piparmündi- või saialilletee). Kui oled suurkohvisõltlane (3-5 tassi päevas), siis alusta kohvivõõrutusega juba nädalake varem, vähendades järk-järgult kohvi kogust. Et mitte end väsinuna ja loiuna tunda, soovitame asenduseks Yerba Mate teed. See ergutab ja stimuleerib sinu organismi paremini kui kohvi.

5. Kas ma trenni võin teha?

Ole aktiivne ja liiguta ennast kindlasti (jaluta, liigu, tee trenni).

Alusta üks smuuti päevas

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

[KUPONGIDE ARV PIIRATUD]
[KUPONGIDE ARV PIIRATUD]