Boost-Yourself-smuutid-aitavad-suveks-vormi

Kätlin: “Suveks vormi – oluline roll on toitumisel ja smuutidel!”


Kätlin Heiskonen on personaaltreener ja teab, et õige toitumine ja treening käivad käsikäes. Ta on leidnud, et smuutid aitavad kaasa trenni tegemisele ja on õnnelik, et see maitsekombinatsioonide maailm on lõputu.

Tervislik toit ja Kätlin on seotud juba pikemat aega. ‘’Pean ütlema, et smuutid muudavad mu toitumise veel mitmekesisemaks. Ja kindlasti looduslikud supertoidusegud lisavad minu menüüsse selliseid ained, mida ma eelnevalt oma einetest ei saanud,’’ räägib Kätlin, kes ühel päeval otsustas, et hakkab rohkem taimseid toite sööma ja smuutisid jooma.

Smuutid aitavad kaasa ka trenni tegemisele

Kätlin saab smuutidesse lisatud puuviljadest/juurviljadest kätte kõik vajalikud vitamiinid, mis organismi hästi varustavad.

“Joon tihti enne treeningut vahepalaks just smuutit, kuna see seedib kiiresti ja annab mulle kohe energiat,” räägib Kätlin oma harjumusest.

Kui enne trenni pole aega korralikult süüa, siis juua ikka jõuab ja selleks sobib smuuti ideaalselt. “Enne treeningut soovitaksin kindlasti süsivesiku ja valgurikkamat smuutit. Näiteks: banaan, mandlipiim, kaerahelbed ja Workout supertoidusegu, kuhu võib ka lisaenergia saamiseks Energy segu lisada. Peale trenni sobib kindlasti taastav smuuti, kuhu on lisatud taimset valgupulbrit,” soovitab Kätlin.

Neid sobib tarbida olenevalt sellest, millal oli su viimane toidukord, kuid umbes 1h-30 minutit enne trenni oleks piisav aeg smuutit juua. Peale trenni võiks taastava valgusmuuti juua kuskil tunni jooksul.

Valk on osa toitumisest, mis annab meile energiat. Täisväärtuslik toit koosneb süsivesikutest, valkudest ja rasvadest. Valgud on meie organismi põhiline ehitusmaterjal. Lisaks hoolitsevad valgud meie lihaskasvu ning ainevahetuse eest.

Kas pigem taimne või loomne valk?

“Olen muutnud oma toitumist sügisest alates palju taimsemaks, seega eelistan täna pigem taimset valku,” sõnab Kätlin. Seega soovitab ta tarbida neid supertoidusegusid, mis on leidnud tema menüüs kindla koha.

“Näiteks Energy, Workout ja Detox supertoidusegud. Energy segu annab tõesti energiat ja lisa kohvi pole vaja.
Samuti on Workout segu väga hea, just oma šokolaadise maitse poolest. Detox sobib hästi roheliste smuutide tegemiseks ja on vaheldus tavapärastele magusatele smuutidele. Lisaks elavdab meie ainevahetust,” räägib Kätlin oma lemmikutest.

UUS!
Hinnanguga 4.92 / 5
(93) 23.90
Hinnanguga 4.78 / 5
(348) 19.90
Hinnanguga 4.96 / 5
(47) 19.90

Taimne valk on uuringute kohaselt osutunud kehale märksa kasulikumaks kui näitkes loomne valk. Just seepärast, et see sisaldab tervislikke süsivesikuid, kiudaineid, vitamiine ja mineraale.

Miks võiks tarbida taimset valku?

  • Vadakuvalk on piimapõhine ning tavaliselt tugevalt töödeldud ja kõikvõimalike lisanditega segatud.
  • Piim raskendab muude smuutis olevate kasulike toitainete imendumist.
  • Piim põhjustab sageli ka allergiaid ja vadakupõhine valk on tihtipeale kunstlikult maitsestatud.

Suveks vormi – oluline roll toitumisel!

Toitumise roll hea vormi juures on sama oluline, kui treening ise. Püsivat tulemust ei saa, kui üks pool on puudulik. “Tuleb leida enda jaoks aega ja hakata lihtsalt liigutama. Valikuid on mitmeid, kas alustada iseseisvalt näiteks jooksu trennidega või pöörduda kohe personaaltreeneri juurde, kes aitab eesmärgid ja sihid paika panna. Vormi võiks hoida ju aasta läbi, mitte proovida vormi saada teatud tähtpäevadeks või suveks!”

Tema sõnul on ka smuutidel oluline roll vormi hoidmisel. “Smuutidesse saab ära peita igasugu erinevaid puu-ja juurvilju, mida võib-olla niisama lihtsalt süüa ei tahakski. Lisaks saame ju smuutidest kätte ka oma vajalikud vitamiinid ja need on head energiaallikad vahetult enne või peale treeningut,” ütleb ta

“Ja mis kõige olulisem, smuutid maitsevad lihtsalt nii hästi! Maitsekombinatsioone on lõputult!”

 

Boost Yourself supertoidusegud smuutidele aitavad suveks vormi saada
 

[KUPONGIDE ARV PIIRATUD]
[KUPONGIDE ARV PIIRATUD]