Kuidas alustada roheliste smuutidega

Kuidas alustada roheliste smuutidega


Kui sa tunned vähest energiat, pidevat väsimust ja samuti kimbutavad sind keskendumisraskused ning raske on kaalust alla võtta, siis soovitame soojalt roheliste smuutide joomist alustada juba täna.

Ameerikas tehtud uuringu järgi paranes juba 1 klaasi rohelise smuuti igapäevasel tarvitamisel inimeste tervis märgatavalt, ilma, et toitumises oleks tehtud mingeid muid muudatusi.

5 põhjust, miks rohelised smuutid on kasulikud

Kui sa ei söö iga päev piisavalt puu- ja köögivilju ning marjad on ainult koogil kaunistuseks, siis loe edasi, sest roheline smuuti teeb sul nende tarbimise ime lihtsaks ja maitsvaks.

  1. Sinu seedimine paraneb – Kuna puu- ja köögiviljad on teatavasti kõrge kiudainesisaldusega, on rohelised smuutid suurepärane võimalus soovitatava päevase kiudainete koguse kättesaamiseks. Kiudained aitavad hoida kauem täiskõhutunnet ja samuti puhastada sinu seedetrakti. Mida parem on sinu seedimine, seda tervem on ka sinu keha!
  2. Keha ilusaks ilma kaalu langetamata – järjepidevalt rohelisi smuutisid juues läheb kehakaal iseenesest normi, sest smuutid toidavad sinu keha toitainetega, mida organismil vaja on, mitte tühjade kaloritega.
  3. Tervem nahk ja säravam jume – Igapäevane smuutide joomine annab tegelikkuses meie kehale palju vajalikke toitaineid ja vedelikku. Seega aitab roheliste smuutide joomine vähendada nahaprobleeme ning ära hoida ka näiteks kortsude teket. Eriti tõhusalt saab vähendada naha põletikulist seisundit, lisades oma smuutile selliseid koostisosi nagu näiteks ananass, ingver, kurkum, mustikad ja loomulikult rohelised lehtköögiviljad.
  4. Organismi puhastamine – Organismi puhastamine ja uuesti energiaga laadimine algab sellest, mida sööme. Kasutades taimede, puu- ja köögiviljade looduslikku jõudu ja laadides sellega organismi. Roheliste smuutide joomine aitab kehast mürkaineid väljutada.
  5. Smuuti valmistamine on lihtne – Smuutide saladus ei peitu mitte ainult tervislikkuses, vaid ka praktilisuses, sest neid on naeruväärselt lihtne valmistada. Pole midagi lihtsamat, kui visata kõik koostisosad blenderisse ning vajutada nuppu. Tervislik toidkord valmib vähem kui 5 minutiga!

Üks eriti tervislik smuutiretsept: Igapäevane terviseturgutaja

Alusta ühe rohelise smuutiga päevas:

  1. Asenda oma hommikusöök rohelise smuutiga ning sul on rohkem energiat.
  2. Naudi rohelist smuutit tervisliku vahepalana ning sul on lõunaks vähem erinevaid näksimisisusid.
  3. Tee smuutit õhtusöögi asemel ja sul on kergem olla ja uni on parem. Seedimine ei pea öösel ületunde tegema ja saab ka puhata = sinul on kergem ärgata.

Rohelise smuuti valmistamine

Roheline smuuti on hea kooslus värsketest puuviljadest, lehtedest, köögiviljadest, marjadest ja meelepärasest vedelikust. Kindlasti peaks rohelises smuutis olema lehtköögiviljad, avokaado, seller ja erinevad marjad.

Kombineeri rohelise smuuti koostisosad 60% marju ja puuvilju ning 40% rohelisi lehtvilju

Hea tekstuuri saamiseks kasuta ka banaani, ananassi ja vedelikeks sobib suurepäraselt vesi või erinevad taimsed piimad. Miks just taimsed? Kuna loomsed piimatooted raskendavad seedmist ja ei lase hästi vitamiinidel organismi imenduda.

Boost Detox smuutikuur

Rohelise smuuti koostisosad:

Spinat

Spinat on tulvil vitamiine, mineraalaineid, antioksüdante ja fütokemikaale, mis aitavad ajul noorena püsida, kaitsevad südant ja hoiavad silmad terved.

Lehtkapsas

Üks tassitäis lehtkapsast rahuldab 450-600% K-vitamiini vajadusest, mida organism vajab hea tervise säilitamiseks iga päev. See aitab reguleerida vere hüübimist ning hoiab luud tugevatena.

Avokaado

Kuigi smuutid sisaldavad suurel määral toitaineid, peab organism olema võimeline neid ka omastama. Kuna osa toitainetest on rasvlahustuvad ehk nende kasutamiseks tuleb neid kombineerida rasvaga, näiteks kehtib see vitamiini A, D, E ja K puhul. Avokaados on olemas väga palju just selleks otstarbeks sobivaid häid rasvu.

Mango

Hoiab kolesterooli kontrolli all, kuna mangos on palju C-vitamiini, pektiini ja kiudaineid, mis aitavad langetada vereseerumi kolesterooli taset.

Ananass

Aitab kiirendada rasvade põletamise protsessi. Samuti sisaldab ananass valke lõhustavaid fermente ning seedimist soodustavat, verd puhastavat ja vererõhku alandavat bromeliini.

Vaarikas

Lisaks kõrgele antioksüdantide sisaldusele on vaaritel ka mikroobidevastane toime, mis võib ära hoida bakterite ja seente vohamist seedekulgas.

Laim

Nii sidrunid kui laimid on kõrge mineraalainete ja vitamiinide sisaldusega ning see aitab vabastada seedetrakti kogunenud toksiine.

Mesi

Lisaks sellele, et mesi aitab naturaalselt viisil magustada smuutit, aitab mesi ka tasakaalustada ainevahetust ja koos meega seedib organism paremini raskesti omastatavaid toitaineid.

Piparmünt

Lisaks aromaatsusele ja värskele maitsele lisab piparmünt smuutile ka seedetraktile lõõgastavaid toimeid.

Ingver

Ingveri soojendav mõju soodustab mürkainete eraldumist, suurendades higieritust.

Veel mõned rohelise smuuti koostisosad

Banaan, virsik, kiivi, õun, pirn, Rooma salat, lehtsalat, varsseller, basiilik, petersell, värske kurk, rohelised herned, sidrun, kirsid, mustikad…

Nagu näed, siis maitseid ja kombinatsioone on lõputult!

Kuidas supertoitudega smuutid tervislikumaks teha?

Supertoitude tarbimisel on lihtne viis tuua enda menüüsse kõrge toiteväärtusega toiduained. Nendega muudad oma menüü vähese vaevaga toiteainerikkamaks ning aitad tublisti kaasa keha tervemana hoidmisel. kasutame oma toodetes kokku üle 30 erineva supertoidu ja nendes üks on valmistatud spetsiaalselt roheliste smuutide jaoks – Detox supertoidusegu.

Detox supertoiduseguga roheline smuuti sisaldab palju rauda

Juba lusikatäis Detox supertoidusegu varustab keha mineraalide, vitamiinide ning aminohapetega, puhastab verd, tugevdab immuunsüsteemi ja aitab kehast mürkaineid väljutada. Ühed tõhusamad organismi puhastajad on selles olevad spirulina ja klorella vetikad ning odra- ja nisuoras. Ja lisanud sinna veel maailma kõige võimsamat C-vitamiini allikat, milleks on ka imemari camu-camu Amasooniast (30-40 korda rohkem C-vitamiini kui apelsinis).

  • Mineraalid – ilma nendeta on keha olulised funktsioonid häiritud (raud, tsink, kaltsium, magneesium)
  • Vitamiinid – eluliselt tähtsad organismi normaalseks tööks ja tervise alalhoidmiseks
  • Antioksüdandid –  kaitsevad keha oksüdatiivse stressi eest, mida põhjustavad toitumine, stress, kroonilised haigused, keskkonna saastatud jm
  • Klorofüll – mõjub organismile üldtugevdavalt ja aitab kehast mürkaineid väljutada
  • Valgud – asendamatud aminohapped, mida keha ise ei tooda

Tootega saad tutvuga siin klikkides

Tugevam tervis, saledam keha ja rohkem energiat ühe rohelise smuutiga päevas!

Et üks roheline smuuti enda päeva tuua, ei pea sa tingimata millestki loobuma, vaid mõtle sellest, kui sinu igapäevasest tervislikust toidukorrast.

Isegi kui see on päeva ainuke!

Siin sulle kodus katsetamiseks üks smuutiretsept: Igapäevane terviseturgutaja