Boost Yourself Berry supertoidusegu maitseline chia pudding

Kuidas teha Chia puddingut?


Chia seemned on üks võimsamaid supertoite maailmas. Need väge täis seemned sisaldavad palju kiudaineid ning on kõrge valgusisaldusega. Chia seemnetes on rohkem kaltsiumi kui näiteks piimas, rohkem antioksüdante kui mustikates ning rohkem omega-3-rasvhappeid kui lõhes. Seemnetel on mõnusalt mahe pähkline maitse ning neist on võimalik valmistada ka maitsvaid vegan-, gluteenivaba- kui ka paleo toitusid.

Chia seemne üks erakordne omadus on tema võime siduda vett ning üks seeme võib paisuda lausa üheksa korda suuremaks, mistõttu võib neid hästi kasutada pudingite ja tarretiste tegemiseks.

Berrylicous chia-puding

Pudingud on võrratud, kuid tihtipeale on poes müüdavad tooted täis laktoosi ja suhkrut. Kuid hea uudis on see, et ka kodus on väga lihtsal moel võimalik teha puding, mis on maitsev ning ka tõeliselt kasulik! Selle konkreetse pudingu maitsestamiseks kasutasime Berry marjasegu, kuid vastavalt oma maitse-eelistusele võid kasutada ka kakaod, rohelist Detox supertoidusegu või hoopistükkis proteiinisegu.

Koostisosad (1-le inimesele)

Valmistamine

  1. Blenderda kõik koostisosad peale chia seemnete kuni segu on ühtlane.
  2. Vala segu klaasi või kaussi ja sega sisse chia seemned. Sega mitu korda hoolikalt läbi!
  3. Lase külmkapis seista 1-2 tundi, et seemned saaksid paisuda.

Serveerimisel kaunista suviste marjade või puuviljadega.

LIFEHACK – kui soovid chia puddingut teha hommikusöögiks, saad selle juba eelmisel õhtul valmis teha ja ööseks külmkappi seisma jätta!