Hommikune trenn ja toitumine

Mark: Hommikukohvi asemel kätekõverdused ja supersmuuti


Mark, kes sa selline oled ja mis elu elad? Mõni sõna hobidest, toitumisest ja trennist.

Kolmekümnendates Eesti mees. Õnnelikult abielus. Isa. Tervislik toitumine on pere oluline osa. Trenni teen liiga vähe ja hobisid on liiga palju.

Milline näeb välja sinu hommikusöök ja mis kell sa oma päevaga alustad?

Päeva alustan kusagil 7:20. Argipäeva hommikud on meie pere kõige kiirem osa päevast, alati jääb aega puudu 🙂 Kohe peale ärkamist ei ole kõht tühi, seega puder ei ole kunagi olnud osa argipäeva hommikusest rutiinist.

Hommikusöögi esimene osa on peale ärkamist kaks kuni kolm klaasi vett. Kohvi asendasin kätekõverdustega, äratab paremini ja siis smuuti. Nädalavahetusel asendame smuuti muna, peekoni, pankookide või pudruga … vaheldus!

Millised hommikused rutiinid olid sul ennem smuutisid?

Enne kui smuutid enda jaoks avastasin sõin tööle jõudes võileiva ja üles ärkamiseks jõin kohvi. Samas oli hommikul just kõige vähem energiat. Väga raske oli „käima“ saada. Vett ei joonud piisavalt ja see garanteeris päeva lõpuks peavalu. Seda probleemi enam ei ole. Energiat jätkub ärkamisest hilisõhtuni!

Kui palju ja milliseid supertoite kasutad oma smuutides? Miks sa neid üldse hakkasid kasutama?

Smuutidele olen lisanud vajalike toitainete ja energia saamiseks chia seemneid, goji marju, astelpaju, metsa mustikaid ja linaseemneid. Täna lisan Balance supertoitude segu. Ülimugav ja kõik hea ühes pakis! Aitäh selle eest Boost Yourself’i meeskond!

Kuidas näevad täna välja su smuutitamise rutiinid?

Ainult hommikul, õhtul, pidevalt ja kui keerulisi kooslusi katsetad? Smuutit joome argipäeva hommikuti. Olen väga erinevaid kooslusi proovinud ja täna on selge, et kui sa ei saa maitse järgi aru millest smuuti tehtud on, siis oled komponentidega üle pingutanud. Smuuti põhi on tavaliselt banaan ja avokaado, annab kreemise tekstuuri ja lõunani püsib kõht täis. Vitamiinid, antioksüdandid, mineraalid ja aminohapped saan Balance segust.

Sinu lemmik  smuuti retsept ja üks katsetus midagi keerulisemat mida oled proovinud ning õnnestunud?

Hommikune smuuti:

  • 1 küps banaan
  • pool avokaadot
  • peoga jääd
  • pool klaasi mustikaid
  • veerand klaasi vaarikaid
  • 1 spl Balance supertoidusegu
  • klaas naturaalset õunamahla
  • 1tl mett

Blenderdan 2 minutit.

Õnnestunud katsetus: Ei ole väga katsetanud, kasutan kindlaid ja toimivaid retsepte. Mango hooajal kasutame smuutides palju mangot, meile maitseb mango 🙂

Ja lõpetuseks, millised olid sinu põhilisemad algaja vead smuutide tegemisel?

Liiga palju erinevaid komponente.