Boost Yourself trennijargne kakao proteiinismuuti

Pärast trenni kakao proteiinismuuti


Mida süüa pärast treeningut? See on peaaegu sama tähtis, kui treening ise. Seepärast jagame sinuga maitsvat, toimivat ja väga head retsepti proteiinismuuti näol. Me oleme sellest ise lausa sõltuvuses ja see on justkui auhind pärast jõupingutust!

Peamised toitained pärast treeningut

Kas teadsid, et pärast treeningut on väga oluline keskenduda kolmele valdkonnale? Taastada elektrolüüdid ja vedelikukadu (see juhtub, kui liialt higistame), samuti energia ja valgud, mida on treeningu ajal kasutatud. Seega pärast intensiivset treeningut jooksurajal või jõusaalis vajab su keha taastumiseks olulisi vitamiine, mineraale ja valke. Me lubame, et selle retseptiga on sulle kõik vajalik tagatud!

  • Elektrolüüdid – banaan, avokaado, maapähklivõi ja kakao on fantastilised kaaliumi-, kaltsiumi-, magneesiumi- ja naatriumiallikad. Ainult üks supilusikatäis toorkakaod annab 15% igapäevasest magneesiumi vajadusest, mis aidab sinu väsinud lihastel lõõgastuda.
  • Kütus – Süsivesikud on toitumise üks väga oluline osa ja banaanid, avokaado, pähklivõi – need kõik on heade süsivesikute allikad.
  • Valk – Valk on vajalik lihaste taastumiseks pärast treeningut. Selle retsepti valguallikad pärinevad taimsest valgusegust, kus lisaboonusena veel supertoidud toorkakao ja maca.

Kakaone proteiinismuuti:

Valmistamine

  1. Pane kõik koostisosad blenderisse alustades mandlipiimast.
  2. Blenderda täisvõimsusel kuni smuuti on ühtlane.
  3. Naudi!

*Trennijärgseks taastumiseks mõeldud Cacao & Maca taimne proteiinisegu koosneb ainult viiest koostisosast, mille valgusisaldus on 60%. Ei ühtegi lisatud paksendajat või muid lisaaineid. 100% piima- ja sojavaba.